Hästar i mitt liv igen =)

Är så GLAD & LYCKLIG att jag umgås med hästar igen.

Trodde aldrig det intresset skulle bli så stark ännu en gång, men som jag egentligen alltid sagt så är det, o kommer alltid vara världens underbaraste djur!!!

Här nedan kommer lite bilder på en underbar grabb som heter "Bryggans Hector"


Mys med Hector i hagen =)

Bryggans Hector:
Ålder -
5 år
Kön -
Valack
Ras - Svenskt Varmblod
Både rids och körs, planen hans tränare har är att gå montelopp inom tid.

Älskar bli ompysslad, mysigt med borstar. Hur go som helst!!!
Men vilken häst gillar inte det?! =)


Denna bild tog jag idag innan vi gav oss ut på en lång tur på ca timmen.

Är han inte SÖT?! =)

Efter ridturen fick hästarna mat, sen ut i hagen igen. Skönt för dem att sommaren är här.

Tackar er Madde o Laila för att jag får hjälpa er med hästarna och får vara i närheten av dessa otroligt härliga varelser.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ahh så fint skrivet! Snygga kort=) vi är jätte glada att vi har dig me=) kraaam

2011-05-22 @ 22:25:21
URL: http://exellentmagics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0