Årets Trädgårdsmässa!!!

Ja, då har vi varit där, jag och min sambo som snällt och frivilligt följde med =)

I själva helheten av mässan så var den OK, jag tyckte att det saknades någon jättestor plantering, som tidigare funnits då jag besökt mässan, men den tiden/kostnaden kanske inte finns hos företagen längre.

Det vackraste jag kunde hitta var denna damm med vattenfall.

(bilden tagen med min iphone 3, är nog lite skakig på handen)

En annan cool grej de hade gjort var denna bild av massa äpplen:

(tagen med min iphone)
Kan ni se att det liknar SKÅNE!!!
- De gör inte jag... förstår inte riktigt ide´n men de var coolt.

Gillade o se de stora koi fiskarna som fanns både importerade och svenkodlade men de svenska var inte samma fina färg som de importerade.

Min tanke var att köpa med mig lite växter, fröer osv. men hittade inget prisvärt. Tror jag blivit lite jobbskadad, vi som ändå ligger lägst i pris för det mesta =)
De blev lite prylar i stället, för det fanns de massor av, lite överallt.




Vilken liten sötis, eller hur? Kunde inte motstå...

Jag kan snart öppna prylbod men jag tänker inte sälja något *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0