Folk har så mycket fördomar...

Blir så jäkla ledsen, var har all positiv anda tagit i vägen.
Nu drar jag inte er alla över kanten, men jävligt många.

Har ett par stycken väldigt nära som jag absolut inte räknar med i den gruppen.
- Tack för att ni inte står på någons sida utan bara lyssnar vad jag har att säga, vad jag vill!!!

Låter kanske lite EGO att bara man lyssnar på mig så är ni bäst, men de är inte så jag menar utan man ska vara konsekvent.
Hur mycket ledig tid vill jag lägga?
Vad känner jag? Vad funkar?


Nej då, bara... Jag har hör dit & dat, de & de.
Eller då är ni inte välkommna hos mig/oss...
- För att?
-
Vi gillar det bara inte...
- Vad är det ni inte GILLAR??!
- Mummel, mummel.. "så är det bara"..

Vad är det som gör att ni säger så?!

Är ni själva rädda eller vet ni kanske inte vad jag går för eller?!
Ni kanske bara är snälla för att ni är rädda om mig, men de funkar inte för mig, inte att säga sånt på de viset!!!

Oki och ni ska föreställa mina vänner eller?!

FUNDERA PÅ DEN NI...!!!

Tack för idag och hoppas nästa inlägg blir lite gladare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0