Allt fixat men ändå inte...

Även om man gör ALLT för att få saker & ting att funka så betyder det inte att det går vägen.
Det har jag erfarat idag.

Jag och älskling har haft diskutionen ett par år nu men det är inte förrän nu senaste halvåret som jag känner att han lyssnat. JAG VILL HA HUND!!!

Han har kollat igenom hundrasboken fått en riktigt bra diskution, faktiskt.

Nu när vi äntligen hittat en hund vi båda gillar så blir vi tok överlyckliga samtidigt som vi blir jävligt osäkra.
Att vänner omkring mig, oxå gör mig osäker GÖR INTE SAKEN bättre.

Vi bestämmer oss att vi ska kanske vänta ändå.

Men av bara 12 timmar i mitt liv så fastnar den här älskade vovven i mitt hjärta, så underbar hund får vi leta länge efter.
Men vi bestämmer oss för att börja om, pratar med ägarna ännu en gång....Tyvärr är han utlånad på foder!!!

Jag får ändå ett känsla av positivitet.... och hoppas, hoppas!!!
Denna gång är jag mer förberedd och ägnar all min lediga tid för att allt ska fixas.

Men igår fick vi veta att de som har hunden, behåller honom. =(

Idag fick jag veta at det finns både hunddagis och dagmatte som vi kunnat ta hjälp av då vi jobbar.

Så JÄKLA TRIST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0