Vårruset i Uppsala 24/5 2010!!!

Då har man avklarat 5 km på 29 minuter, bättre tid än förra året. Hela sex minuter!



Jag och min syster Linda bestämde oss tidigt på året att detta skulle vara ett av våra mål i år, o nu har vi klarat av det. *yes*
Linda som även sprang tjejmilen förra året och ligger lite bättre i träning än jag, tog sig in på 25 minuter o 52 sekunder.
BRA KÄMPAT!!!

Vi fick även med oss Julia och Malin som kom in på 27 minuter, plus två andra tjejer som sprang på bra dem oxå.
Vi bildade tillsamans en kvartett och fick picknick att äta efter =)


Här har vi gruppbild på oss alla, som ville vara med på bild!

För självklart hade jag med mig Ove som vår hejaklack, med kameran i högsta hugg.
För att synas bland alla som springer är riktig ROSA, en bra färg på tröjan.

Toppen bilder du fick till Ove, tack så jätte mycket!!!

Nu är det bara ladda om batterierna och invänta blodomloppet som avgår på samma ställe i Uppsala men då kan man välja 5 km eller 1 mil. Har aldrig ens tränat att springa en mil men någon gång ska vara den första.

För man har tjejemilen att se fram emot i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0