Nio år av stor SAKNAD!!!

Nu börjar äntligen gräset bli grönare, blommorna börjar blomma och värmen är på gång.
Är det inte HÄRLIGT!!!

Våren som efter denna vinter varit så efterlängtad. Eller vad säger du?

Var ut till MAMMA dagarna innan Julafton när snön för en gångs skull fanns kvar till jul. =)
Mitt i vintern... hos mamma!
22 december 2009
22 dec. 2009
Tog en stund innan jag hittade ner till växterna vi planterat/ lagt dit under säsongen 2009.
Ville att mamma skulle ha ett ljus tänt under julens dagar!!!

Skönt att ändå ha flera årstider under årets gång, man blir mer medveten om att det kommer en varmare eller kallare period så småningom! Något att se fram emot hela tiden.

Även om jag kan tänka mig att det är inte många som ser fram emot vinter nu... Nu vill vi ha en riktigt varm sommar.

"Att tiden går fort när man har roligt", den har alla hört.
Men även om dagarna går och går så spelar det ingen roll om man har roligt eller inte, för tiden den rinner iväg, i vilket fall som helst.

Då det fortfarande känns som om allt hände igår!!! Går det inte en dag utan att jag tänker på vår älskade MAMMA.
hos mamma
Den 5 april i år var det NIO hela år sedan MAMMA gick bort.

Linda, Björn, Jag, Ove och hans mamma var dit och vi fick ta oss fram i snön som låg över hela kyrkogården. För att få ställa dit årets första blommor för 2010.
snö på kyrkogården
Med en riktigt stark BJÖRN kom vi fram till slut... ;)

Kan säga att så mycket snö har det aldrig varit vid årsdagen i april, då vi alltid varit där med blommor den dagen eller dagarna i närheten, under alla dessa NIO ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0