GRATTIS MAMMA!!!


på 59 årsdagen
Idag är det Fredagen den 21 maj 2010 och Mamma har sin födelsedag. Hurra, hurra, hurra o hurra!!!
59 år skulle hennes ålder ligga på om hon bara varit vid liv. Inte många år kvar till pensionen.

Minns att jag för ett par år sedan fick ta en ledig dag, semester då denna dag kom upp i kalendern, just för att det var så mycket minnen som kommer fram just vi såna här tillfällen.
Då åkte jag alltid till graven för att lägga dit någon bukett eller plantera årets sommarblommor.

Men idag får jag ta tjuren vid hornen och se till att jobba in lite pengar i stället. Börjar vid 12.00 och jobbar till 20.15

Har frukosten bredvid mig här vid datorn. Så Smulis som ligger i bäddsoffan som jag har i mitt rum.

ETT STORT GRATTIS MAMMA PÅ 59 ÅRS DAGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0