Solen är tillbaka *ler*

Nu får man verkligen härliga vårkänslan tillbaka i kroppen, när solen dyker upp tidigt om dagarna och värmer efter ett par timmar, HELT UNDERBART.
Känns som man varit i en dvala hela vinterhalvåret, speciellt när denna vinter har varit så jädra lång och kall.

Denna helg skall ägnas åt att gå igenom 20 st flyttlådor som stått på vinden sen vi flyttade hit, jag vet att det borde skett tidigare men det är nu jag orkar göra det.
Tyvärr har halva dagen gått av denna lördag och det kommer nog ta någon timma till innan jag börjar.

För nu är det snart tvättid att passa och den är inte i ordning ännu.... måste fixa!

Sen får det bli någon lunch, ska ner till ICA och införskaffa mig en franska som skall rostas, ätas med crabsticks, creame fraiche och dill =) som redan är ihop blandad och står i kylen.

Vill ni komma igång så här på lördagen så rekommenderas det att slå på spotify och lyssna på låten: Edward maya - Stereo Love. RIKTIGT SKÖN LÅT!!!

Ha en underbar Lördag.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0