SILVER FANG - Den underbara björnhunden.


Har ni inte sett denna helt underbara, kanon film i fyra delar, så är det ett måste.

Jag var kanske 9 år när jag såg den första gången och såg den säkert massor av gånger, jag minns fortfarande exakt vad som händer i varje del, i stort i alla fall.
För några veckor sedan satt jag o funderade på vad man såg på för filmer när man var liten. Mindes såklart "SILVER FANG" började söka efter den på DVD, för syster har den på VHS.
-Klart den gjorde det!

In på Ginza o beställa direkt. Hemma med posten på några dagar.

Nu har jag precis sett på del två o jag kan lova att jag får tillbaka samma känslor som jag hade då när jag var nio. Helt underbart.

Man bara flyger tillbaka i tiden o man blir lika berörd nu som då. Hur härligt är inte det.

Har idag även beställt Rädda Willy - Späckhuggaren.
Som man även den såg vid tidig ålder.

Kanske låter lite barnslig men vad f*n, det skiter jag fullständigt i.

Ååå vad jag vill ha hund!!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Men gud vad de svär! Kollade på youtube. :P Får man visa såna barnprogram?

2010-03-16 @ 16:52:22
URL: http://vpe.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra film ;)

2010-04-05 @ 16:05:37
Postat av: lotta

jag har filmen hemma och vet du jag beställde den på söndag och fick den på tisdag jag såg på första skivan när jag var 5 sen försvann den.. nu är jag bara 11 :(

2011-06-04 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0