En del möbler är bestämda...

Ännu en arbetsvecka har varit och jag är åter inne på bloggen och skriver.
Sedan senaste inlägget har vi var på Ikea och kollat in bäddsoffan som jag visade på bild och den passar som handen i handsken =)
Verkligen rätt storlek, färg, riktigt skön och lätt att omvandla till säng. Klockrent!

Ännu har vi inte plockat ner mer kartonger från vinden men det ska hända denna helg har jag bestämt, man liksom bara skjuter på det hela tiden. Snart får man väl bara snabbt gå igen om dem och flytta dem till det nya stället.

- Nej så får det inte bli!

När vi även var på Ikea gick vi och kikade på arbetsrums möbler till älsklingen, vilket blev billigare än räknat, de är BRA =)

Om en liten stund ska vi till Nacka forum o se vad som finns att se på där. Har faktiskt inte varit där någon gång.
Ska bli spännande...!!!

Sen senare i kväll är det personal fest på jobbet, ska bli riktigt kul. Men har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig.

Ha en trevlig dag.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0