Skall göra anmälan till Vårruset snart... =)

Då har man klarat av första milen i löparskona, på löpbandet som finns på gymmet.

Men snart kommer snön smälta bort och man kan ut i naturen o springa. *Längtar sååå*
Vår känslorna börjar krypa långsamt i skinnet och man märker att det blir ljusare o ljusare.

Vid köp av skona fick jag tips att gå in skona för att de ska forma sig bättre om fötterna så inga skavsår uppkommer. Helst 3-5 mil i gång fart rekommenderades.

Första gångerna har jag gått 2 km på 20 minuter men nu har jag lagt på 1 km till per pass.
När jag ändå är på gymmet utnyttjar jag maskinerna för rygg och mage oxå. Så har man de avklarat dem med.

Nu ska jag krypa ner i ny bäddad säng med min älskling =)

Natti natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0