Nyårslöftena!!!

Vad ska man nu hålla hela året... ju löften som är till för sig själv och sitt eget mål här i livet.

Jag har i alla fall bestämt mig för att göra min vardag lättare och öka mitt välbefinnande, min hälsa!!!
  • Köpa riktigt bra löparskor - Avklarat =)
  • Börja tillaga nyttigare mat, läsa mer recept och kunskap om de olika ingredienserna.
  • Satsa på att få upp konditionen för att klara av tjejmilen i höst.
  • Springa hela Vårruset, 5 km. Utan någon större trötthet.
  • Gå mer på gymmet, inte bara passen. Träna musklerna.
  • Öka sysselsättningen på min fritid. Inte bara hänga på facebook.
  • Se över umgängets kretsen, lägga mer energi på dem man faktiskt få tillbaka lika mycket vänskap som man ger!
  • Se till att vi kan köpa lägenheten som jag och Ove ska köpa tillsammans, spara mer pengar.
  • Spara pengar till min drömbil som jag vill äga inom en snar framtid.
  • Spara pengar till vår gemensamma hund som vi vill köpa in när vi flyttat.
En ganska så stor lista med en hel del punkter att klara av, men bättre mer stora mål än för små...!!!

Någon mer som har liknande lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0