Jobbigt med flytt...

Då var procesen igång med flyttandet, men de är inte bara att packa sina grejor o så är det över utan vi måste se till att lägenheten vi hyr säljs och får en ny ägare innan vi flyttar iväg.

Eftersom lägenheten vi hyr ägs av min svärmor/ sambons mor, så vill vi gärna vara tillags och hjälpa henne att få lägenheten såld...

Men det låter kanske enkelt att bara städa undan och visa den, men det kan jag lova att det inte är!!!

Just nu känner jag mig helt slut, känner inte alls den här glädjekänslan jag borde ha nu när jag och min sambo äntligen köpt en stor lägenhet gemensamt , som VI ska dela på. =)

Få egna rum som vi kan ha och stort kök att laga mat i..... Längtar så!!!

Som sagt åter till VERKLIGHETEN, för ett par veckor sedan städade vi lägenheten ren för fotogarafering.
De senaste dagarna har vi städat inför visningarna, första var idag, andra är i morgon.

Visst man kan börja med att städa i tid men de är inte så lätt när man jobbar heltid och vill kunna slappna av efter jobbet.
Så kan man ju inte dammsuga o damma förrän dagen innan.

Hoppas både för min och sambons bästa att detta snart är över... Orkar inte mer av detta.

Tur jag har SIMS 3, som jag fick av älsklingen på vår 22 månaders dag den 3 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0