Eget RUM =)

Nu när vi köp oss en STOR lägenhet så har vi fördelat ut rummen på oss två (vilket är rätt logiskt), ett gemensamt, alltså vårt sovrum sen får älsklingen ett rum o JAG ett rum!!!

- Nicee, har man ju drömt om sen man flytta hemifrån =)

Iof. kommer de gäster som ska sova över få ta del av mitt rum, för tanken är att vi ska ha en bäddsoffa där.

Har spanat in en soffa på IKEA som får plats men har inte kollat in den i verkligheten.
(vi ska besöka Ikea under nästa vecka är tanken å då kan vi kika in denna bäddsoffa)

Självklart har jag valt rummet som har lila tapeter eftersom det passar så bra med mina rosa och lila gardiner.
Sötis fick ta det rummet med gröna tapeter o det gick ju utmärkt, bra jobb färg liksom :P

Ni kan kanske redan nu gissa vad för färg som kommer finnas mest i mitt egna rum?! *ler*
(Får vi bara hoppas gästerna gillar det oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0