4 rum och kök närmar sig...

Hej hopp!

Idag känner jag mig jätte glad och lycklig.
Är utvilad, mätt och belåten, å dessutom nöjd över att jag har tvättat på min lediga dag.*ler*

Ikväll ska vi åka och ta mått på den nya lgh. ska bli jätte kul, så vi kan planera vad för möbler som ska införskaffas och se över om vi ska måla eller tapetsera något rum.

Men fram tills dess är det fritt fram för mig att spela The Sims 3 =) *Jippi* vad jag har längtat.

Snart kan jag äntligen plocka ner alla mina kartonger som står på vinden, i tid innan vi ska flytta.
(Ska bli spännande o se vad man finner)

Sen ska vi även ta hem Smulan "SMULIS" , vår katt.
Hon har bott hos min vän Vanja sen den 7 Februari, i en och en halv vecka har vi varit utan vår myskisse.

Å det är vi så glada över för annars hade det blivit mycket mer städande.

Ha de bäst så länge!!!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0