Önskelista... Till Mig & Älskling =)

Nu börjar man känna av alla julklappsTIPS som kommer ut lagom tid inför julen.
Allt för att hjälpa alla som ska inhandla sin klappar.
Själv har jag använt mig av bluebox och Coolstuff i år men ska nog ta en sväng ner till affärerna oxå.

Självklart hittar jag mer till mig själv än till dem som klappar ska till.

Är riktigt sugen på en kamera att ha med när vi åker någonstans, som inte är klumpig att hanskas med eller för jobbig att ha med.
canon ixus 1000
Självklart är det en CANON, följer älsklingens spår :P

Jag gillar starkt denna modell, men inte bara för att den är ROSA, utan det är ett stort PLUS!

En annan julklapp jag och älskling pratat om länge är att köpa ett Wii, då självklart ett black edition.
Känns som om det inte räcker med ett PS3 längre.

black edition
Kommer troligen bättre pris på den under mellandagsrean eller januariREAN, hoppas vi på!

Tycker wii konsolen är en rätt cool pryl att ha, undra om Wii FIT och Wii SPORTS RESORT kan ersätta gymkortet.
I så fall riktigt värt pengarna ;)

Om det allt förmodan finns någon som vill vara med o sponsra så vet ni till vad :P

Hej Hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0