Sommar, sol och semester =)

Nu har det gått två hela veckor sen jag lämnade jobbet för att gå på SEMESTER visst är det underbart att vara ledig.
Inte nog med att jag har sovit i massor utan oxå fått tid att göra det jag mest av allt vill, spela SIMS!

Nu är det lika långt kvar på resten av semestern, jätte skönt!!!
Det är nu man verkligen får något mer utav ledigheten.
När jag kommit ner i varv kommer energin tillbaka.

Årets mysbild på mig och älskling är tagen:

Foto: Palle Ellemark

Bilden är tagen på en ö mitt ute i Kalmarssund, Blå jungfrun.
Min underbara sambo har beskrivit ön med ord o bilder:
ellemark.blogg.se

Vi var på ett par dagars besök till Oskarshamn, då resan ut till ön hade planerats in sedan länge... *blink*
Jätte glad att vi tog oss ut till denna mystiska ö.

Nä nu måste jag ha något i magen... den kurrar så mycket.

Kommentarer
Postat av: Fridis

Har han friat? Ni ser så fina ut =)

2010-08-10 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0