Nu är sommaren slut... =(

- Jo, säg inget annat för det finns inga tecken på att denna sommar är kvar!

Regnar när man åker till jobbet och när man kommer utanför dörrarna på kvällen för att åka hem är det nästan svartnatt ute, burrr. Inte långt kvar till den mörka tiden på hela året.

Inte nog med att ljuset försvinner, det går inte att sitta ute på kvällarna något mer, okej fram till nio men inte längre, om man inte druckit alkohol förstås.
Höstrugget ÄR HÄR!!! Dra era täcken över huvudet och stanna där. Ett TIPS bara.

Vi ska ialla fall stoppa i täcket i påslakanet i kväll, för filt räcker inte, för min del.

Nu vi ska börja tänka på att ljuset vänder efter nyår =)
Eller vi får hoppas på att snön kommer så det lyser upp lite...

Ska inte får en sån där depression som mörkret tar med sig vid denna tid på året, jag ska hålla ut :P

Ska istället njuta av hösten och bara mysa ner mig i soffan, slå på PS3:an se på en blueray film, dricka min varma kopp te, varje kväll!!!




Hehe, gu va jag skriver!!! Låter ju redan som om depressionen redan gripit tag i mig, hehe.
Märks väl på mig att semester är slut och jobbet tagit över. =)

- Nä, jag trivs jätte bra att vara tillbaka o jobba igen, härligt att känna:

- Yes, nu är jag fast anställd på heltid och behöver inte byta jobb. Redan in planerat att jag ska till Norrköping för inventering och självklart ska jag till Uppsala oxå!


Ska upp tidigt så... Godnatt!!! Sov så gott.

Kraam!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ååh vilken fin blogg! :)

2010-09-02 @ 13:39:55
Postat av: lucke

hejsan, vad göres? :P

2010-09-02 @ 13:54:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Viktoria

fin blogg :) kom faktiskt hit via garaget.org ;)

2010-09-08 @ 20:20:11
URL: http://larssonviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0