Internet är uppkopplat *jippi*


Då var det fixat, härligt nu kan man börja leva igen ;)
Man känner sig verkligen något handikappad när man inte har anslutning till omvärlden.

Har gjort ett ryck med flyttlådorna, så nu står det inte massa i vägen eller framme, förutom ett par enstaka.

Fick besök av en nära vän förra helgen och jag ville ju visa upp vårt hem så fint som möjligt.
- Tack, älskling för att du kämpade med mig för att visa det i bästa skick, just då =)

Ja, å efter denna flytt har lugnet lagt sig, vilket är jätte skönt, självklart är det långt ifrån toppen med allt med det är på god väg.
JAG TRIVS SOM FISKEN I VATTNET MED MIN ÄLSKLING I VÅRT "radhus" MED TERASS!!!

Härligt att vi äntligen har hittat något vi verkligen kommer kunna bo i framöver utan att känna att vi måste flytta ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0