Flytt avklarad...!!!

 

Nu har det gått över en vecka sen vi fick nycklarna till denna härliga bostad. =)

Men fortfarande är det lite som ska fixas, flyttkartongerna står i rader på väldigt utvalda ställen.
Ska ta tag i den någon dag...!

Har i alla fall för första gången sopat av vår 24 kvm stora terass som för tillfället har stenplattor som grund till själva "golvet" vill gärna ha en fin trätrall ovan på ;) tur man jobbar på rätt ställe.

Men till stor del, varför jag inte skriver så ofta är just för att vi inte har något internet pga. flytt men de ska vara uppe o rulla snart... hoppas jag.
Om inte min kära sambo har retat upp vår leverantör som levererar bredbandet till oss.

Kommer med bilder på mitt fina rum så snart det är uppkopplat.

Ha en forsatt trevlig dag, det som är kvar av den. =)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0