Studiobilder! Foto:OEPmedia.se

Heej!
Här kommer lite bilder från vår fotosession vi hade härom kvällen!!
Nu när mörkret faller utanför fönstren så passar Ove på att hyra studio där han kommer tillbringa en del timmar varje månad framöver =)
Vilket jag tycker är jätte roligt, då kan jag vara hans egna fotomodell!
Foto: Ove Ellemark, OEP Media (www.oepmedia.se)

På dessa två blider har jag en tunika och tights från Gina Tricot och en av favorit skona som jag köpt på Din sko.
År det inte riktigt coola skor?
Jag älskar dem.


Foto: Ove Ellemark, OEP Media (www.oepmedia.se)

Här har vi en bild som många kanske tycker är stöttande men jag gillar min kropp och är stolt över den!!
Tycker verkligen om mitt ansikte, fick till den där minen och blicken till slut!

Foto: Ove Ellemark, OEP Media (www.oepmedia.se)

Har på mig en bikini som är köpt på Bik Bok. Silver färger passar mig så bra =)

Så de var lite blider... men det kommer fler som blev bra från kvällen.
Men den som väntar på något gott....!!

Hejs Svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder. Vilken tur att han inte fota din ben på sista bilden, det hade inte varit fröjd för ögat :P

2009-09-23 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0