8 dagar kvar. . .

Att FÖDELSEDAGAR är något som vi alla har de är ingen nyhet.
Men hur många är det som egentligen blir riktigt firade? På sin STORA dag.

Visst, alla har inte tiden att åka till var enda en för att fira deras födelsedag. Därför tror jag man säger:
- Men du fyller väl inte en jämn siffra?
Just för att inte behöva använda sin tid eller pengar för att lägga på den personen. (kanske bara just då)
Låter kanske lite dramatiskt att säga så, men det tycker inte JAG!!
Även om man kanske inte har tid just på dagen så finns det fler dagar....
plus att man behöver inte köpa något dyrt.
Att bara dyka upp räcker för många. Visa att man i alla fall vill fira personen.
-Ja, min stora dag är snart här, den 21 september =)

Min tanke för ett par veckor sedan var att bjuda in nära och kära. Inte bara för att fira min DAG utan oxå för att de ska få se hur jag och Ove bor.
Men inget är inplanerat.... vi får väl se vilka som kommer.
Eftersom Ida (storesyster Cissis dotter) som föddes på samma datum så ska vi ta oss ut till henne under söndagen, för att fira både MIG och Ida.
Dåååå vi ska äta massa MARÄNGSWISS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0