Min favo-COLA är tillbax!!!

I tisdags åkte jag o handlade på icamaxi i Haninge.
De var så länge sedan vi storhandlade så nu var det dax att fylla en stor kundvangn full.

Å när jag passerar läsken så lägger jag ner 6-pack av Oves favo dricka Pepsi max, jag dricker faktist inte så mycket av det.
Mest pga. sötningsmedlet jag inte vill ha i min kropp.

Som av en slump kollar jag efter något mer att dricka och finner 12-pack av.....

Jag blir så GLAD att jag kollar inte ens på priset... =) o de är specielt för mig.


Åååå jag har druckit en burk varje dag o nu vill jag bara åka o köpa mer....

Är smaken tillbaka för att stanna denna gång eller är det bara en tillfällighet....

HOPPAS DEN STANNAR!!!


Kommentarer
Postat av: mr:j

den där läskeblasken är ju hur äcklig som helst!!

köper du en till kommer jag att säga till gunnvor.

2009-11-01 @ 15:35:54
Postat av: Jim D.

Ble glad når jeg så at det var flere enn meg som liker denne :)Har nettopp drukket en burk selv:)



PS! Når blir Ove ferdig med filmen fra LÅnke?



2009-11-06 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0