Jag och mitt hår...

Får alltid en idé ganska ofta på vad/hur jag bör göra med mitt hår. När jag verkligen vill något så ska det hända på en gång.
Men i detta fall måste jag vänta på att håret ska växa ut...

Sist gick jag ner till centrum här i Farsta för att kanske hitta någon frisör jag kan börja gå till.
Men trots ett så bra resultat som det blev, är jag inte riktigt nöjd med håret.
Iof. gjorde jag inte så mycket förutom att toppa av det lite o jämna till samt färgade utväxten.

Men ska aldrig svika min frisör Sara Nilsson i Uppsala mer, även om jag gjorde det då.
När jag går till henne vet jag, att jag blir riktigt nöjd. Även om jag gör små saker med håret.

Å just nu känner jag att det bode göra något dramatiskt. Som att klippa mig kort.

Hittade en tok fin bild på Victoria Beckham, å där har vi frisyren jag vill ha:
victoria beckham

Tror ni jag passar?!

Det vet både Ove och Vanja att jag skulle göra. Så nu är det bara att börja spara ut luggen....

Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Loppa

Testa! Å skulle du inte trivas och/eller att de inte funkar, så tar det ju inte så lång tid innan det har växt ut igen ju. Lycka till. Kram

2009-10-29 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0