Äventyr i Norge =)

Att man varit utanför Sverige är inte någon meritlista hos mig.
Som liten har det inte blivit några långa turer från gården där min uppväxt varit.
Prioriteten i den "vuxna" åldern har legat mer på bostad och prylar...=)

Men äntligen fick jag besöka grannlandet Norge, tack vare OEPmedia.se
Eftersom Ove fick ett jobb att flima åt SCN.no - Steetcars.no

Resultatet kan du se på youtube.com
http://www.youtube.com/watch?v=OH3eBWiSxfc


Vi körde hela vägen hem och dit med bil, tog ca 11 timmar, 84 mil då bara enkel resa.
Vi turades om att köra.

Såå på dit vägen precis när vi passerat gränsen över till Norge fick vi se något jag aldrig sett tidigare:


De är riktiga RENAR såna som tomten har =)
Jäkla häftigt!!!



Ascoolt att få se dem i den riktiga verkligheten, på fjället slickandes på vägen för att den är saltad.

Jag är helt fascinerad!!!



Kommentarer
Postat av: Loppa

Tomtens renar!!! :)

2009-10-15 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0