Sex and the City älskare...

Vad kan vara bättre än att mysa ner sig i soffan eller sängen och slå på tvn när mörkret faller och kylan tränger på utanför fönstren. Sååå skööööönt.
Eller när man ofrivilligt blivit sjuk och måste hålla sig still.

Man har en riktigt BRAAAA DVD box med det man älskar att se på.
(För på tv visas det aldrig något bra, när man vill att det ska göra de.)
Just det "SEX AND THE CITY" boxen. Bästa kompisen när man vill drömma sig bort ett tag.
Fick denna box av Ove någon gång under förra hösten och ja, nu har jag sett hela.
Tog mig mer än ett år!!! Men då har jag inte sett den mycket under denna sommar.

Var enda gång jag spelade upp ett avsnitt har det varit något man funderat på, som tas upp själva avsnittet.
Så härligt att bara få drömma sig bort från det verkliga livet ett tag.
Nog för att Carrie tar upp allt ur det dagliga livet men det känns ändå helt annorlunda.

Å vad jag vill till New York!!! Kolla in skor =)

Vad ska man nu se på? Ska jag se om den igen?
Kommer nog vänta några månader, mmm... kanske till nästa höst!
I kväll blir det som en stor avslutning med "SEX AND THE CITY THE MOVIE"
Såg den när den kom ut på bio förra året och fick den som blueray film av Ove i julklapp.
Ett super härligt gäng av fyra tjejer som stöttar varann från början till slut!!!

Längtar sååå till "The Move - nr. 2"

Säger bara det, ni tjejer som inte sett denna serie/film måste bara se den, så JÄVLA KLOCKRENT BRA GJORT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0