Fin hos mamma på alla helgons dag!!!

I går var jag och Ove ut till Ekeby kyrka, till mamma.

Varje år åker jag ut för att tända ljus till alla helgon helgen och jag köper alltid med något fint att dekorera graven med så här inför vintern och i år blev det dessa:
31/10
En jätte fin krans, köptes på torget här i Farsta. Fotat med min iphone.
2009 dekoration
Även en fin gravrosett. Fotat med min iphone.

Nu blir det inte mer planteringar förrän i vår igen, då tjälen gått ur marken.
Men dessa dekorationer håller ett tag.
Efter allt fixande blev resultatet så här fint:
Ove tagit bild med vår nya familjemedlem, bland kamerorna.

Tycker det är så mysigt på kyrkogården då det är alla helgon helgen, för det lyster minst ett ljus på varje grav.
Oftast fler =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0