Det nya utseendet på min blogg...

Då var det påbörjat, ett nytt utseende av min blogg, har länge velat göra det men inte vetat hur, när eller vad.
Men idag fick vi till en del bra bilder i studion, att jag fick en idé när jag såg några av bilderna.
Självklart ställer Ove gärna upp för att få min idé att bli verklighet.
Å jag tycker han har lyckats super BRA!!!

Så vad tycks?

Är den inte lite tuff, inte minst min genomgående färg som sätter pricken över i:et.
Det skall små fixas lite till men ni märker säkert när och vad som görs.
Mer kommer från fotosessionen i studion....
Ha en trevlig kväll!!!
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Vanja

Sluta vara så snygg människa! :P Den blev jättefin! helt du :)

2009-11-06 @ 00:27:17
Postat av: caroline

Riktigt fin :)

Jag vill med ha ett nytt utseende på min blogg men vet inte hur jag ska göra, han kan inte ge mig lite tips med :)



Hoppas allt är bra med dig nu för tiden :)

2009-11-06 @ 08:55:01
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Loppa

SUUUPER! finns inget bättre ord... :) Kram

2009-11-06 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0