Ove vet hur man gör en glad =)

När man är riktigt ledsen och man känner att man behöver tröst så är Ove, en kille som vet exakt vad man ska göra!

Hans passion med foto/bilder gör att de kompletterar min passion att vara framför kameran.
Så när jag är på bra humör hittar vi alltid på något att fota mig med ;)

Sen när jag är ledsen och behöver muntras upp har Ove "lekt" med bilderna så man knappt känner igen sig.
Då blir jag såååå GLAD!!

bling bling

Här har vi ett extremt fint exempel!!
Ove har verkligen lyckats få fram en riktigt dröm bild av mig =) ni skulle bara se originalet av denna..*sss*

En annan sak jag velat sen jag var yngre, är att vara på framsidan av en tidning.
Som SLITZ eller något liknande, men de har vuxit lite bort i tankarna.

Men Ove vill självklart göra mig GLAD och fixar till denna bild:

på mig

Lite häftigt att man faktiskt kan få till bilder som man tycker ser OK ut, när man ser den utan att det är retuscherat.

JAG ÄR GLAD IGEN OCH DET TYCKER VI ALLA ÄR BRA!!
 
Eller vad säger du Ove? ;)

Tack för dem fina bilderna du förgyller min blogg med.

Puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0