Kroppsmålning på Elmia mässan i påskas!

Nu kommer äntligen bilden alla väntat på ;)



Det dröjde ett par veckor innan den kom upp men nu så har jag lagt upp den!!

Bilden är tagen på Bilsport performance and custom motorshow på Elmia i påskas. Självklart av min alldeles egna kamera man OVE ELLEMARK.
Varför det tagit så lång tid innan jag fått upp bilden, är för att jag vill att Ove ska "fixa" till den så att de blir bra kvalité på grejorna =)

När jag spontant lägger upp bilder på olika ting så är det oftast med min mobil kamera men när jag vill ha kvalité då tar det oftast ett tag.
Men de är inte så konstigt, vi är ute på event nästan varje helg och någon dag ska man jue få slöa lite oxå.

För att inte tala om hur mycket det finns att göra på jobbet en tid som denna....*phuu* skönt att man är ledig idag!

Nu är det snart tvätt tid för min del så vi ses snart igen. 

Kommentarer
Postat av: akay

trillade in här.. =) såg när hon airbusha dig men såg aldrig slutresultatet! blev bra, försvann de direkt när du tvätta dig sen?//akay

2009-05-18 @ 23:39:31
URL: http://www.akay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0