Grattis MAMMA!!!

Ett par rader till den person jag saknar mest i mitt liv... samt kommer sakna resten av mitt liv. 

58 år

Ibland funderar jag på den dagen du lämnade oss, 3 april 2001 din egen namnsdag, även vår, dina döttrars.
Du hade lite mer en än månad kvar till din 50 årsdag då vi hade pratat om att åka utomlands, vilket vi aldrig gjort tillsammans.
Kommer ihåg då du åkte med din bror till Kreta, har för mig att de var när du fyllde 40 år?!
Då var det första gången du flög flygplan.
till mamma
Tänk om vi skulle rota fram ett papper där du skrivit ner allt som du kände och varför du bara ville lämna oss utan att säga hejdå.
Vet att HEJDÅ är ett stort och mycket svårt ord att säga till några man älskar, men att få leva med ett helt ovetande beslut kan ibland tag kål på en.
Inte minst de första åren... Ibland känns det som du svek oss. 

Men att vara beroende av alkohol är mycket farligt då man tappar allt förstånd, vilket du gjorde. 
Det är som en svår sjukdom som är svår att kämpa sig frisk ifrån.

Som en liten present från mig och Ove får du en fin bild av trädet som står en bit ifrån din grav!
Ove älskar att trixa och fixa med bilder och här är ett riktigt fint exempel.

ove tagit bild

GRATTIS ännu en gång på DIN DAG!!

- HURRA, HURRA, HURRA, HURRA

Jag ska snart åka ut till Alunda för att fixa något till min bror som snart fyller 30 år.
Tillsammans med min kära syster Frida.
Då kommer jag förbi dig och snyggar till lite bland blommorna vi satte dit till årsdagen.

PUSS & KRAAM PÅ DIG MIN ÄLSKADE MAMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0