10-års Jubileum!!

Då har vi träffats igen, vi elever som kom på vårt 10-års Jubileum i Alunda den 23 maj 2009.
Nästan hälften av alla som gick ut de året var där..

Ett par riktigt duktiga tjejer från klasserna ordnade ihop evenemanget som ägde rum i skolans nya fina matsal.
Jag var lite nervös för jag visste inte vad för kläder jag skulle ha på mig men de fick bil detta:
10års jubileum
Vilket oxå blev jätte passande!
Kändes riktigt bekvämt och bra. Man ska ha det man trivs i.
De började med lite mingel innan vi fick sätta oss klassvis.
Maten serverades strax där på, menyn bestod av italiensk buffé, jätte gott. Mycket bra val.
Sen börjades de med standard frågorna kring borden:
- Var bor du?
- Har du pojkvän?
- Några barn?
- Jobbar som? O. s. v. ....
De var kul att få träffa dem man gått i samma klass för 10 år sedan, vissa hade förändras, andra lite grann och vissa inget alls.
Jag satt mest och pratade med mina barndoms kompisar från lekis.
HANNA & ANNA, så även Loppa som jag lärde känna i högstadiet.
Anna hanna loppa Elin
Anna är till vänster, sen kommer Hanna och så Loppa. Sen JAG :P
Om jag får säga de själv så har jag nog förändrats en hel del!
Jag är nu mera intresserad av hur jag klär mig och ser ut, än vad jag var då. Men sen är man ingen häst tjej längre heller.
De var den träffen, får väl se om vi gör om de om 10 år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0