Super trött och as seg...;)

Hejsan, hejsan!

- Här är jag igen, jo juste, de stämmer bra de det är min BLOGG.
Vet att jag inte varit inne o skrivit på jätte länge men TIDEN går så fort.

För bara några veckor sedan skrev jag om de första dagarna i Bromma o nu har det bara rullar på en massa dagar.
Jag har varit små sjuk och seg hela tiden dem senaste veckorna som om förkylningen inte vill släppa mig.

- JAG LEVER, de kan jag lova.
De är mycket på jobbet och man hittar alltid något att fördriva den övriga tiden.... som shopping, solning m.m.

Just nu vill jag bara ligga under täcket hur många timmar som helst.
Tiden jag hoppat i säng och krypt ner under täcket den senaste veckan har varit vid ca 21 om kvällarna.

Är liksom helt slut men de är väl inte så konstigt om man bär o lyfter en massa stora varor med möbler och grillar om dagarna och tar nästan inga pauser för att pusta ut.
Men ska säsongen vara klar så är det så...

Ha en riktigt TREVLIG kväll och SOV så GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0