Onsdag 25 Mars -09

Så där då nu är man utvilad efter en dags ledighet. Riktigt skönt!!!
Speciellt efter denna helg som vi jobbade ihop en riktigt bra budget.
Tyvärr hade jag inte Ove bredvid mig i sängen denna natt men han kommer hem från sin Sverige resa i kväll =)
Då kan man få sova djupare än vad man gör när man sover själv.

I går hade jag min kära underbara syster Linda på besök och det var jätte kul. Nu vet hon hur jag bor och hur det ser ut utanför lägenheten osså.
Hon fick nämligen sin efter längtade present "CHOKLADMASSAGE" på Ellies hudvårds salong på Rådmansgatan 84 i Stockholm.
Helt underbara personer som hade hand om de stället, två systrar ena var massör och andra utbildad inom SPA.
Jag fick verkligen en kick "jag vill bil massör någon dag" de är något som legat länge i mitt inre men inte blommat ut men nu kändes det som svart på vitt. De klart jag ska gå någon sådan utbildning!!
Efter massagen gick vi till Drottninggatan som låg precis i närheten, där hittade vi mina favorit affärer.
FLIRT FASHION
PISTILL
C.U.M CLUBWEAR
ville hitta SKO UNO men hittade inte plus att klockan tickade iväg...
Ska ner på stan o hitta de stället en annan dag. Vid gamla brogatan, vid någon pub...
De är så kul att man bor så nära Stockholms innerstan. Jätte kul att Shoppa :P
Nä nu jag göra mig i ordning för dagens jobb, börjar 11.30 o slutar 20.15.
HA EN TOPPEN DAG, FÖR DE SKA JAG HA!!!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0