Min nya väska =)

Go kväll!

Här loggar jag in klockan 23.00 och visar upp min nya fina, härliga väska som Ove betalade till mig. 
Han ska få pengar för något han vill ha oxå, någon gång i framtiden ;)

VISST ÄR DEN FIN?


Vi åkte till Skärholmen för att jag ville till NEW YORKER, (som inte finns i Farsta centrum) och även kolla på skor. Så gick vi förbi en del väskaffärer...
Självklart lägger jag märke till denna fina väska.

Om jag skulle köpa en väska till sommaren skulle den vara:
- Rosa.
- I ett material som inte blir så smutsigt som t ex. tygväskor.
- Ett blankt material oxå.
- lite fluffigt utseende.
- inte för stor eller för liten.

Denna väska föll jag direkt för. Passar in på alla kriterier =)

Den hade packats upp precis nyligen och de hade ett par till på lager, jag tänkte att jag kunde inhandla den senare men innan vi åkte hem gick jag och kolla på den ännu en gång och kunde inte släppa den!!

För er som undrar vad är de för väska? Så, är det en BJÖRN BORG!!

Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och vänta på att min kära sambo Ove kommer hem, men han sa att de skulle bli en lång natt i garaget så jag ska inte vänta för länge!!

SOV SÅ GOTT & DRÖM SÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0