Lediga Tisdagen den 3/3 -09

Hejs svejs =)
Nu kan allvaret börja, två avklarade dagar i Bromma. Känns mycket bra!
Tyvärr har förkylningen tagit tag i mig och dessa dagar har man kämpat för att inte fortsätta in i någon influensa, men jag känner mig bättre idag då man har fått vila upp sig och sovit ut.
Nu är energin riktad till mitt jobb på trädgårdsavdelningen!
Ska blir en kul och rolig sommar/säsong som bär av inom snar framtid. Nu är möblerna i sin ordning.
Grillar och möbler är min huvud uppgift. De här ska bli så skoj!
Ja, då har vi kommit fram till månad Mars som är närmast April, vilket betyder att snart är det Elmia och påsk. Få åka ner till Jönköping igen, JIPPI.
Ska verkligen bli super kul. Hoppas bara jag får semester! Har nämligen jobbhelg då...
Men längta gör man alltid till något, jag tror man mår bra av att göra de. Just nu längtar jag till att Ove kommer hem från Skåne där han är på jobbuppdrag. Han åkte i går och kommer hem sent på Onsdag.
Tur han inte är borta jätte länge.
Idag är det den 3/3 och det betyder att VI firar 11 månader, helt otroligt att det har gått sådan tid, tyckte det var 6 månader nyss =)
Känner fortfarande att det är det bästa som har hänt mig, att Ove fann mig. Min prins!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0