En månad sen jag slutade i Uppsala!

Hej hopp =)

Nu är det åter kväll och jag har lite mer att skriva...
För en månad sedan började jag på Bromma och även slutade i Uppsala.

Ibland vill man tillbaka till lilla Uppsala där man känner alla väldigt bra och de är ett mysigt varuhus om man nu ska jämföra med stora Bromma, så som de känns.

Något jag inte visat er är den avslutnings blomman jag fick från Uppsala som tack för dessa år, som självklart har fixats av mina kära kollegor på trädgårdsavdelningen, all tack för all den fantasi för att få till den =)

gjord av trädgård =)

I mitten har vi en fin brud orkidé som är gul/rosa som jag själv faktiskt valde ut ;) är jätte glad att den kom med i gruppen. Sen har vi fina rosa primulor som är omringade av murgröna. Samt mossa som dekoration. Även små söta kycklingar!!

Den står än idag nästan lika fin som den var i början, De är mest primulorna som fått lite dåligt med vatten och blommat ut men orkidén står sig jätte fint.

TÄNKER PÅ ER I UPPSALA VARJE DAG DÅ JAG SER PÅ DENNA BLOMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0