Händelserika helger och hårt jobbande veckor...

Phhuuu.... Äntligen en stund över att skriva ner lite av det som har hänt de senaste två veckorna.
Ni borde tycka att de ska hända något snart...
Känner mig helt hopplös att skriva blogg, något man bör göra varje dag om inte, efter varje händelse som man upplever men så fungerar det bara inte för mig.
När man äntligen kommer hem efter en underbar helg med massa roliga och trevliga upplevelser såååå vill man bara sova eller inte göra något ALLS!!
Sen ska man även till jobbet som man lätt glömmer på de lediga helgerna. Så måndagar tar emot riktigt mycket...
Att det är högsäsong gör inte att man stressar ner direkt....
Vad har jag och Ove nu hittat på?
Jo, vi har varit till Kinnekulle och kört på bana tillsammans med Audi Club Sport. Fått visa upp licensen man tagit =)
Då passade vi på att åka ner till ett par släktingar till Ove, under fredagen. Vilket gjorde att vi fick en kortare sträcka att åka under lördagen.
De bor i Lerdala som ligger några mil från Skövde. Ett mycket fint landskap de har utanför dörren.
30/5 -09
Jag ska inte skryta med hög hastighet på banan för jag kände mig bara mest i vägen för alla.
Men ett par varv kändes riktigt bra men dock fick man släppa förbi en massa hela tiden....
30/5 -09
Jag pallade inte riktigt trycket efter att fått köra ett antal varv genom att bara få släppa förbi hela tiden.
Ville vara ensam på banan om de skulle köras igen!!!
Då fick jag hjälp av en riktigt bra instruktör, en person jag inte har något namn på men riktigt duktig på att få en att förstå hur mycket man kunde köra med bilen.
Han började att visa mig hur mycket bilen klarade och sen var det min tur att visa att jag klarade av farten. De mesta jag hörde var "GASA, GASA, GASA å så bromsar vi lite.... GASA, GASA"
Fråga Ove, det gick så fort. Jag körde jäkligt fort. Rätt nöjd med den dagen sen.
Tur han ordande de sista tio minuterna så vi fick banan något ensamma, vilket underlättar betydligt!!
Bana är kul men STRIPP är ännu mer KUL =)

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Hej!

Komiskt! Satt o läste gatbilar i soffan o såg Audin, shit va nice den är! O så kollade jag på garaget.org o där fanns den med ju :P

O så att du hade blogg, kul värre! O så har ni varit på ringen o kört för inte så längesen läste jag. Jag bor nästan där. Närmare bestämt Skövde :P

Rolig blogg btw, ska garanterat komma tillbaka! :)

Kram på dej!!

2009-06-17 @ 11:35:38
URL: http://lunsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0