Broder "Robban" 30år

Att åldern stiger med åren är inget nytt påfund =) De vet ju alla.
Den 31 maj 2009 firades min bästa men oxå enda bror jag har, 30 år!!
-Så du min kära broder behöver inte känna dig ensam! Bland alla andra 30-åringar.
Denna söndag var alltså ROBERTS alldeles egna dag, fylld med massa besök och presenter.
Hela familjen var ännu en gång samlade på ett och samma ställe, (vilket inte händer så ofta).
Alla vi barn i familjen är bort flugna lite var stans.

ETT JÄTTE STORT GRATTIS IGEN TILL ROBBAN 30 ÅR.


Nu till det bästa på hela dagen, presenten som broder fick av sina vänner:
gris
Yes, ni ser rätt.... De är en GRIIIS =)
Enligt Robban:
- Årets julskinka 2009
Att få en gris i 30 års present är inte så ovanligt ute på landet....
Jag och Ove är jätte glada för att vi blev bjudna och tackar så jätte mycket för den goda smörgåstårtan som vi bjöds på.
Mycket snällt att göra två typer av tårtor.
Så till familjebilden ;)
På denna bild ser ni (från vänster): LINDA, FRIDA, ELIN OCH ROBBAN
Fyra av de sex barnen i familjen Eriksson. Yngst och äldst saknas.
linda frida elin robert
Ett mycket fint kort, taget av min älskade sambo Ove.
TYCKER SÅÅÅÅÅÅ MYCKET OM ER, MINA KÄRA SYSKON!!!
Ni finns alltid i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anna Maria Ek

tja gratta din bror ifrån mig me:) hur kunde jag missa de:( jag fick ingen inbjudan:( jag hoppas ni fick trevligt:) jävla SÖT gris den ska han ikke äta upp för då kommer jag å räddar grisen :) ha det bra tjejen:) kramar

2009-06-18 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0