Westcoast motor show!

En mässa som anordnades i Vänersborg, den 10-12 JULI.
Där vi självklart deltog, Sveriges häftigaste bilar fanns på plats!! Även norrmännen hade bjudits dit.
Om ni vill se Ove´s omtalade klipp..
Även denna ligger på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=SbFAnJRVveI
Jag fick inte ledigt torsdag och fredag den veckan, så för mig fick det bli tåg...vilket var mysigt, i alla fall på X2000, lokal tåget får inga poäng från min sida.
Packningen fick åka med Ove ner under onsdagen.
Mitt alldeles egna mål under mässan var att gå in mina nya skor som jag ännu inte lagt upp bild på.
(De är ca 10 cm hög klack som jag inte är så van vid)
Tanken var att ha en nya sommarfin klänning till men pga. ej färdig byggd arena så blev det tights och tunika. Vilket oxå blev fint.
Ingångs planeringen gick som planerat och jag hade sammanlagt skona på mig i 8 timmar!!! *Jiihuuu*
- hade rätt ont i fötterna dagarna efter, men jag älskar höga klackar.
Tycker Ove´s film snutt får med det mesta av mässan i det stora hela.
Nog för att inomhusmässor för med sig massor av tid för att umgås med vänner och bekanta som man bara ser till då och då, under åren man vistas på utställningarna.
SER FRAM EMOT NÄSTA ÅR, DÅ VI HOPPAS PONTUS FIXAR DET IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0