Jobba, träna, sova och jobba...

Då är jag äntligen inne på bloggen och skriver, punkt, punkt och punkt.

Men ibland känner jag mig alldeles förtvivlad över att jag inte skriver ner något minst några gånger i veckan. i alla fall något en gång i veckan.

Tyvärr har jag inte fått mina semester veckor ännu så kraften finns inte men nu är det bara nästa veckas jobb kvar sen såååå =)
ok, jag har haft en vecka, jag vet, men den räknar jag inte, för drömmarna tog mig till de där jobbet ändå.

SÅ HAR JAG FIXAT MIG ETT SATS ÅRSKORT FÖR NÅGRA VECKOR SEDAN (känner mig nöjd över de)
vilket betyder att jag blir ännu mer tröttare än vanligt när man satt sig ner i soffan.

Tror jag somnat i soffan varje dag de senaste veckorna. Frågar jag Ove, svarar han:
- DE KAN MAN SÄGA..ATT DU GÖR!

I kväll ska jag inte bli så sen i säng =)

Oppps, klockan var redan mycket...

Kommentarer
Postat av: Anders

Det där med träning har jag aldrig förstått. Om du har ett jobb som inte är lyfta blommor hela dagen så skulle du inte behöva det. hahahahaha

2009-07-29 @ 13:42:49
URL: http://anbild.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0