Sommaren är här =)

Godkväll på er alla!!

Hur har eran vecka varit? Och Min? 
 - Jo, väldigt bra faktiskt. Har min första semestervecka för denna sommarsäsong. (den slutar på söndag) Vilket väder de har varit, helt TOPPEN, ALLDELES UNDERBART!!!

Som några av er säkert vet så är jag en jobb älskare när det gäller sommar säsongen, så semester är inget att tänka på när man lever med mig.
Men man kan inte jobba så i längden har jag märkt, förr tog jag semester senare på året men då är inga andra av vännerna lediga eller så åker dem flesta utomlands.
De har jag där emot inte fastnat för ;) ÄNNU!! 

 - Jag ska ha två veckor till i Augusti så de är ingen fara, jag ska inte jobba ihjäl mig. Blir säkert fler i September.

Just för tillfället är vi i Borås, riktigt mysig stad.
Vi ska till Anderstorp RACEWAY i morgon, hela dagen med bankörning.

Ska ta bilder med mobilen denna gång för Ove har bara med sig videokameran.

Så får vi väl se hur det går denna gång!!!


Ha en underbar kväll och ha de gott så länge =)


KRAMAR ELIN "PINKLADY" ERIKSSON



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0