Då är de år, 2009!

Ja nu har vi firat in det nya året, hade du ett bra nyår?

Jag vet, de var ett antal dagar sedan...men som vanligt ligger jag efter i tiden;)

Vårt nyår blev riktigt lyckat =) jag och Ove firade med några av mina bästa vänner och deras respektive.
Hemma hos oss!
Att jobba första delen av dagen gjorde inte så mycket, de är mest all denna stress man ska dra på sig när man kommer hem och ska fixa till lite innan alla kommer.
Men eftersom man har världens underbaraste sambo så hade vi super fint till nyår, både städnings mässigt och allt var på plats. (Ove fixade upp hyllor och tavlor m.m. dagarna innan)
GRYMT FINT JOBB ÄLSKLING!!!

Menyn vi fixade till var:

FÖRRÄTT
Toast skagen och Halomi (till Ove som inte gillar skaldjur).

VARMRÄTT
Kött, Rostas, tillsammans potatisgratäng, beasås och sallad

EFTERRÄTT
Vaniljglass med grädde och maränger, även med kola, choklad och jordgubbssås samt strösel.

Låter inte så illa va?

Nä, de var jätte gott, lyckades riktigt bra med gratängen, vilken jag gjorde ordning så fort jag kommit hem från jobbet.

Så såg vi även på "Grevinnan och Betjänten" 19.45 på svt1, samma som alla år =)
Blev riktigt förvånad att Petra och Alexander aldrig sett det förr.

Klockan tickade på och tolvslaget kom, vi gick ner till centrum där dem sköt upp lite roliga fyrverkerier, man såg även från andra håll som låg i närheten.
Oves pappa som bor i närheten dök även förbi och såg det med oss.

Nedräkningen hade börjat  åååå såå... 
Vi öppnade CHAMPANGE, hällde upp i glas och kysste varann!!!
Åååå...Ove, de var den underbaraste kyss jag någonsin fått i hela mitt liv. Alldeles alldeles UNDERBART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0