Två dagar kvar på jobbet i Uppsala!!

Då har tiden kommit då jag ska lämna Uppsala på riktigt.
Nu är jobbet uppsagt och Bromma väntar på att jag skall komma dit och ta tag i de hela =)
Börjar nu på Söndag den 1 Mars!

Känns lite konstigt att jag nu ska byta hus men skönt att jag vet vad jag ger mig in på!
Efter 6år på Uppsala varuhuset ger jag mig i väg till Bromma, Stockholm för vidare utveckling, jobbmässigt.

Tiden har verkligen flugit fram de senaste månaderna, men nu ska jag försöka hålla i dagarna som dem kommer.

Vet att de var en vecka sedan jag skrev något, men jag jobbade i helgen som var och hade som vanligt ledig Måndag men då var de fullt upp, hälsade på bilen på lackverkstaden för första gången =) ska bli riktigt spännande de där.
Solade inför Elmia i påsk så jag har lite färg :)
Fixade till mat när Ove kom hem gjorde jag oxå! Dagen bara rann i väg.

Så på Fredag är det sista dagen i Uppsala för att jobba!
Sen på Lördag ska vi ner till Örebro för att Ove är ordförande åt X40klubben och de ska ha årsmöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0