Tiden går....

Ja, då har vi månad Februari fram för oss, den kortaste på året.
Ännu en ganska lugn månad med kallt och halv bra väder, inte speciellt händelse rika dagar i mitt liv.

Jag vecko pendlar som vanligt till Uppsala för att bo hos min vän Moa och känner mig alltid lika deppig varje måndag, dagen innan jag ska åka till Uppsala.
Mina försök att verka oberörd att lämna den personen i mitt liv som jag ÄLSKAR över allt annat, fungerar inte så bra. Att hela tiden veta om när vi ska träffas igen gör att jag kan fockusera på jobbet, träningen m.m.

De positiva med att vi inte träffas så ofta är att vi verkligen är med varann så mycket de bara går under dessa dagar som infaller vilket är helger, då jag inte jobbar, även måndagar då jag är ledig.
De resulterar oftast till att jag inte skriver så mycket blogg eller träffar vänner, för jag vill knappt ta för mig något då jag bara vill vara med min saknade halva!!

Man får tycka att jag är tråkig, en toffel eller ego men jag är så underbart glad att OVE finns i mitt liv, just nu när vi lever så många dagar ifrån varann är det honom jag vill vara med så mycket jag kan.
Det kommer den tiden då det går tillbaka som de var för några månader sedan då jag jobbade i Bromma men de är ett tag dit. Då får jag mer kraft att göra annat.

Nu kanske jag tog i för mycket när jag skriver att de inte finns så specillet händelse rika dagar i mitt liv men de är så de känns när man är i veckorna i en annan stad än var man egentligen har sitt hem och sin andra halva.
IDAG ÄR DET 10 MÅNADER SEDAN JAG OCH OVE TRÄFFADES!! Tiden rulllar på och ja, de har varit alldeles underbart att få dela dessa dagar med min kära sambo. Känslorna för dig svalnar aldrig utan bara växer mer och mer.

Sen har vi vårat projekt ELLEMARKs AUDI TTS som det händer grejor med hela tiden, håll koll på uppdateringarna på www.ellemark.com

Egentligen händer de saker hela tiden men jag ser de med lite fel ögon ibland, o just nu längtar jag bara till helgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0