Min kärlek till håret =)

Japp ni läser rätt, jag älskar mitt hår!

Lägger ner ca 6000kr per år på mitt underbara hår och då är det inte bara klippningar utan även massa färg inblandat i bilden. Frågar man frisörer ska man klippa sig var 8:onde vecka. De kan jag säga att jag följer ganska så bra.
Färga beror nog på hur man själv vill se sig. Jag blir hysterisk om jag ser massa utväxt i mitt hår.

Önskar man haft en riktigt kamera varje gång man varit hos min frisör Sara och inte bara en mobilkamera som inte får med färgerna o allt. En bild före och efter, skulle vara så roligt att ha som minne, för man gör aldrig samma frisyr.

Sara är en riktigt duktig frisör speciellt när man vill ha något som ingen annan har.
Hon vågar göra lite nya saker och testar gärna, kan jue vara jag som tycker det är jätte kul oxå, vilket inte är jätte vanligt bland flesta personer som går til frissan.

Jag har gått hos samma frisör Sara Nilsson sen...ja de kommer jag inte ihåg men de är många år sedan kanske 3år eller något sånt.
Ja ja men på Torsdag den 19/2 -09 är det alltså dax för ännu ett besök. Men denna gång bara klippning.
Brukar alltid färga men nu ska de satsas till Elmia!!
Vilket inte är så vanligt...hehe!! Så precis innan påsk ska jag dit igen.
Vill mest hålla håret i trim =) med en klippning ialla fall.

Förr fick jag åka ända till Alunda för att fixa till mig men i förra året flyttade hon och hennes kille in till Uppsala vilket jag tycker är super.
Nu har i och för sig jag flytt staden men det får bli en heldag i Uppsala med vänner oxå då man ska fixa till sig eller varför inte shoppa lite på stan;)

Ska sortera lite bland mina gamla bilder och se om de går att få ut några bra. Har jag de ska jag lägga upp dem på Bloggen. Men de får jag väl göra när jag är hemma igen...;)

Nä, nu ska jag drick lite varmt Te o slöa i soffan här hos Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0