SKÅNELAND!!!

Hej hopp!!

Då var det ännu en ny dag med fint väder.
- Ja, solen lyser där utanför fönstren i alla fall. Känner mig riktigt på topp i dag faktiskt, ska ta tunnelbanan till centralen om ett par timmar och sedan tåget vidare till Uppsala Stationen.
Där jag hoppas Cissi och Frida väntar på mig.

Jag ska nämligen ut till Alunda för att hälsa på hingsten Dexter, pappas häst. Även ta någon tur med farmors hundar.

Ska bli skönt att slippa sitta inne en dag till.

- Jo, som jag nämnde så var jag och Ove till Skåne förra veckan.
Där vi gästade hemma hos Eva (Oves mamma) och Ludde. Det tackar vi för, mycket snällt av er att låna ut bäddsoffan ett par nätter. 
Så var det trevligt att få umgås lite, då Skåne inte ligger jätte nära.

Kullens fyr, Mölle

Under Fredagen åkte jag, Ove och Eva ut till Mölle och Kullens fyr. Blåstig men mycket fin utsikt, vi såg över till Danmark.
Vi fick även se en massa nyckelpigor, om man tyckte de var gulliga djur innan så tyckte man INTE det EFTER...

När jag och Ove är ute på något under vår semester så brukar det alltid bli ÅRETS SEMESTER BILD, och i år blev det denna:
jag o ove
Å min frisyr är inte så här i vanliga fall, utan det är vinden som gör att den flyger runt.

Under lördagen var vi även till Malmö en sväng där vi såg en jättelik byggnad.
Men det tänker jag inte ta i dag.

Får se nu om man hinner fixa lite här hemma innan man ska åka, så Ove blir glad när han kommer hem igen!!

Ha de BÄST.

Kraaam Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0