Sara Nilsson, Estetica i Uppsala

Som jag tidigare nämnt så går jag till min frisör var 8:onde vecka, vilket är sex gånger per år.
De är verkligen något jag vill lägga mina pengar på =)
Så härligt att bara få sitta ner och bli ompysslad. Speciellt när man vet att resultatet blir KANON BRA!!
Precis innan jag ska åka ner till Jönköping på Elmia mässan bokar jag in en tid.
Har gjort det i 3 år nu, precis dagarna innan.
Den 7/4 -09 var jag där senast och då blev resultatet:
Klipp och färg med nio slingor löshår, vilket lyfte fram frisyren hur bra som helst =)
Hon delade upp slingorna i två, gör så att de blir lite mera utspridda. Dem bränns fast i mitt egna hår.
Sara har en riktigt livlig klippning och har man ingen idé så kommer hon gärna med en själv.
Jag kommer alltid att åka till Uppsala för att klippa mig även om det kräver att man är ledig den dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0