Min älskade OVE!!!

Nu när solen lyser och man känner värmen kommer mer o mer för varje dag som går, som varje vår.

BLIR MAN GLAD OCH LYCKLIG!!

Att tänka allt för långt tillbaka i tiden är inget som jag vill göra, livet jag har nu är sååå härligt och underbart. 
Ångrar inte en sekund att jag svarade på mailet jag fick från Ove i slutet av mars förra året.

Nu när vi lever vårt liv tillsammans som sambo, vilket vi iof gjort sen i November. Känner jag att det är det största steg jag någonsin tagit, tillsammans med en jag ÄLSKAR över allt annat på hela denna planet. (ta inte illa upp mina syskon jag älskar er oxå.) 

När jag kom hem idag från vatten jympan som jag varit på efter jobbet står denna lapp på bordet:

ove

 Ååååå de är så värmande i hjärtat!!!

Känns så härligt att vi två känner SAMMA, LIKA =)

Kommentarer
Postat av: Linda (syster)

du är lite dålig på att uppdatera här ser ja... :)

2009-06-05 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0