Heeeej!!!

Ja, då var jag åter in här och skriver lite, men den här gången har jag inte så mycket att berätta.
Jag håller på att packa för fullt inför resan ner till bilmässan på Elmia, Jönköping.
Skulle vilja skriva mer om helgen som varit och den innan men tiden finns inte...
Helgen den 28 mars var vi till Erotikmässan i Alvik, ska lägga upp bilder senare på mina skor som köptes där ;P ska ha premiär i helgen med dem, får vi se hur de går.
I fredags firade jag och Ove 1 år!!! Vilket inte kan bli bättre med att gå på bio och se vin disel i "Fast and Furiors" 4:an =) bil film de gillar vi allt!!!
I helgen som va, var Ove och jag ut till Alunda för att gratta Filip som fyllde 2år men han var lite grinig.
Medan vi ändå var där ute så besökte vi mammas grav för att göra den fin till påsken. Även till årsdagen den 5/4....
De har gått 8 år NU, vilket man inte ens kan tänka sig.
Vi hade kameran med ut så bilder kommer även upp på graven när jag är hemma i från Jönköping.
vid mamma
Man har fullt med saker i almanackan just nu, söndagen bestod av en kurs i Linköping för racinglicens!!
Som var jätte kul, teorin var stundtals lite seg men man är inte så van att sitta ner vid bänken.
Vi åkte runt i en lånad A5:a -09 som gick hur bra som helst.
Som sagt nu är det semester från jobbet för att åka ner till Jönköping, men ses vi inte där så ses vi här igen nästa vecka.
Ha de gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0